09-03-2022, 05:45 PM
إقتباس : دي بتبقي حركة وهمية ؟
ايوه, انت ممكن تجرب ب اكونتين و توقفهم جمب بعض, غير مكان واحد فيهم هتلاقى الكلاينت بتاع الشخصيه دى غير مكانه انما ف الكلاينت التانى هتلاقيه متحركش.
إقتباس : كنت بتغير احداثيات اللاعب ف الميموري
لا
void Bot::GetPlayerCoords(POINT* p)
{
[align=left]// GET PLAYER COORDS
// 0x32c and 0x330 are changed immediately once the PathFinder is initiated
constexpr auto XOFFSET = 0x32C;
constexpr auto YOFFSET = 0x330;
auto PlayerAddress = memory.Read<DWORD>(this->m_Artifacts->m_lpPlayerPtr);
auto XAddress = reinterpret_cast<LPVOID>(PlayerAddress + XOFFSET);
auto YAddress = reinterpret_cast<LPVOID>(PlayerAddress + YOFFSET);
auto PlayerX = memory.Read<DWORD>(XAddress);
auto PlayerY = memory.Read<DWORD>(YAddress);
p->x = PlayerX;
p->y = PlayerY;
}
إقتباس :بتبعت باكت
مبغيرش الاحداثيات مباشره بالكود, بعمل استدعاء لداله ف اللعبه زى jump مثلا و الكلاينت هو اللى بيغير الاحداثيات من ال response packet بتاع السيرفر.
إقتباس :updateplayercoord
دخلت ادور عليها ف الكود لقيتها بتستخدم ف مكان واحد بس و المكان دا commented out يعنى كأنها مش موجوده ف الكود اصلا. انا تقريبا كنت بحاول اصلح مشكله بيها بس منفعتش.
void Bot::AttackEntity(Artifacts::sEntity* pEntity, CHAR mode)
{
// GO TO ENTITY
std::cout << "EntityID: " << pEntity->id << ", X: " << pEntity->x << ", Y: " << pEntity->y ; // std::endl;
// .....
// .....
// ------------ SNIP ------------
// .....
// .....
//auto Player = memory.Read<LPVOID>(this->m_Artifacts->m_lpPlayerPtr);
//this->m_Functions->Org_AutoFunction(Player, pEntity->Address, &this->m_Artifacts->m_AutoVTable, 0, 1);
AddToAlreadyHit(this->m_TheEntity.id);
Sleep(50);
[color=#ff0000] // UpdatePlayerCoords(&Ent);[/color]
}
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا اصْبِرُوا وَصَابِرُوا وَرَابِطُوا وَاتَّقُوا اللَّهَ لَعَلَّكُمْ تُفْلِحُونَ